یک راه سریع و آسان برای سفارش، بصورت آنلاین سفارش بدهید و در بین راه (برگشت از محل کار، مدرسه فرزندتان و یا باشگاه ورزشی و …) خرید خود را از فروشگاه بردارید. مشغله زیاد زندگی شهرنشینی، نیاز به صرف زمان زیاد داخل فروشگاه، ایستادن در صف های طولانی و بسیاری از دلایل دیگر باعث شده که فروشگاه هایی چون والمارت، آمازون، کروگر، تسکو، بست بای، تارگت و … به فکر راه حلی برای این موضوع بیوفتند. به این صورت که مشتری هر آنچه را که نیاز دارد از سایت فروشگاه (و یا اپلیکیشن) بصورت اینترنتی سفارش میدهد، زمان و محل تحویل را مشخص می کند. به محل تعیین شده می رود (یکی از شعبات فروشگاه) و کارمندان فروشگاه خرید وی را داخل ماشین قرار می دهند.
خرید آنلاین، برداشتن از فروشگاه یک گزینه مفید هم برای خرده فروشان و هم برای مشتریان است. تحویل سفارش خریدار درب منزل، دغدغه ای بزرگ برای خرده فروشان محسوب می شود. با استفاده از این سرویس خرده فروشان می توانند در مکان های مشخص سفارش مشتری را به وی تحویل دهند.
برای مشتریان، دیگر نیازی نیست در صف های طولانی فروشگاه بایستند، منتظر رسیدن سفارش درب منزل باشند و هزینه های تحویل درب منزل را پرداخت کنند. برای درک بهتر مزایای استفاده از این روش، یک نظرسنجی صورت گرفت. نتیجه این نظرسنجی که بیش از 2,000 خریدار در آن شرکت کردند در زیر آمده است:
مشتران گروه سنی بین 35 تا 49 سال بالاترین آمار استفاده از این خدمت را دارند. 49 درصد این گروه سنی از این گزینه استفاده کرده اند. مشتریان گروه سنی بین 35 تا 49 سال بیشترین بهره را از این سرویس می برند. اکثر این گروه سنی بصورت تمام وقت کار میکنند و دارای خانواده هستند. در زمانهایی که کار نمی کنند مانند آخر هفته ها و یا بعد از ساعات کاری ترجیح می دهند در کنار خانواده زمانشان را سپری کنند و برای رفتن به فروشگاه و تهیه مایحتاج زندگی زمان کمتری اختصاص دهند. گروه سنی 18 تا 24 سال 42 درصد و گروه سنی 50 تا 65 سال 39 درصد از این خدمت استفاده می کنند. سفارش اینترنتی و برداشتن از فروشگاه می تواند گزینه مناسبی در زندگی پرمشغله امروزی باشد.
چطور کار می کند؟
ادامه مطلب در وب سایت www.Protail.ir